MENU Zatvoriti

Namjenska rješenja

Za cjelokupnu podršku poslovanju dostupna su namjenska rješenja poput online sustava za registraciju radnog vremena i kadrovsku dokumentaciju, razni analitički alati, DMS sustav, modul potvrđivanja dokumena te mogućnost povezivanja sa specijaliziranim rješenjima Seyforovih partnera.

Izaberite što vas zanima

mojINFO

Online rješenje mojINFO omogućuje zaposlenicima jednostavnu evidenciju radnog vremena, najavu godišnjih odmora i drugih izostanaka te uvid u vlastitu kadrovsku dokumentaciju. Zaposlenici koji su u ulogama voditelja dodatno imaju pregled prisutnosti i izostanaka članova tima.

Kadrovska evidencija

Ključni faktor uspjeha tvrtke intelektualni je kapital njezinih djelatnika. U današnjem brzom tijeku događaja menadžment je sposoban donositi brze i ispravne odluke samo ako ima odgovarajuće informacije o bitnim vrlinama poslovnog procesa.

Registracija prisutnosti i odsutnosti djelatnika

Omogućuje ispravno evidentiranje prisutnosti djelatnika, a time i pravovremene računovodstvene podatke kako bi se obračun plaće mogao pripremiti već prvog dana u mjesecu. Djelatnici također mogu podnijeti zahtjev za godišnji odmor putem terminala, a voditelj ga odobrava ili odbija putem e-maila.

Povezivanje s API metodama

API metode omogućavaju izravnu razmjenu podataka između programskog rješenja Saop i vanjskih rješenja Seyfor partnera (skladišno poslovanje – WMS, web trgovine, različite mobilne aplikacije itd.).

Saop je rješenje tvrtke Seyfor