Za cjelokupnu podršku poslovanju dostupna su namjenska rješenja poput online sustava za registraciju radnog vremena i kadrovsku dokumentaciju, razni analitički alati, DMS sustav, modul potvrđivanja dokumena te mogućnost povezivanja sa specijaliziranim rješenjima Seyforovih partnera.
Online rješenje mojINFO omogućuje zaposlenicima jednostavnu evidenciju radnog vremena, najavu godišnjih odmora i drugih izostanaka te uvid u vlastitu kadrovsku dokumentaciju. Zaposlenici koji su u ulogama voditelja dodatno imaju pregled prisutnosti i izostanaka članova tima.
Ključni faktor uspjeha tvrtke intelektualni je kapital njezinih djelatnika. U današnjem brzom tijeku događaja menadžment je sposoban donositi brze i ispravne odluke samo ako ima odgovarajuće informacije o bitnim vrlinama poslovnog procesa.
Omogućuje ispravno evidentiranje prisutnosti djelatnika, a time i pravovremene računovodstvene podatke kako bi se obračun plaće mogao pripremiti već prvog dana u mjesecu. Djelatnici također mogu podnijeti zahtjev za godišnji odmor putem terminala, a voditelj ga odobrava ili odbija putem e-maila.
API metode omogućavaju izravnu razmjenu podataka između programskog rješenja Saop i vanjskih rješenja Seyfor partnera (skladišno poslovanje – WMS, web trgovine, različite mobilne aplikacije itd.).
Saop je rješenje tvrtke Seyfor