MENU Zatvoriti

Seyfor Hrvatska - prijateljsko ozračje prema zaposlenicima i njihovim obiteljima

  • 4. 3. 2024.

Održavanje ravnoteže između poslovnog i privatnog života ključno je kako bismo bili sretniji i produktivniji. Uz sve veći broj obveza na svim poljima ponekad je teško „odraditi“ sve i tu na scenu stupa podrška u obliku poslodavca.

„U Seyfor Hrvatska, vjerujemo da sretni i zadovoljni zaposlenici čine temelj uspješnog poslovanja. Zbog toga smo uložili napore u stvaranje radnog okruženja koje potiče obiteljske vrijednosti i podržava naše zaposlenike u svim fazama njihovih života“, istaknuo je u razgovoru Marko Šagi, direktor Seyfor Hrvatska.

Potvrda navedenog ogleda se u sve većem broju zaposlenika, ali i u potvrdi struke. Naime, baš ovakav stav i provođenje istog osigurao je tvrtki Seyfor Hrvatska priznanje za 2023. godinu. Priznanje dodjeljuje Središnji državni ured za demografiju i mlade te je prepoznao tvrtku Seyfor Hrvatska kao primjer poduzeća koje nudi najkvalitetnija rješenja u postizanju prijateljskog ozračja prema zaposlenicima i njihovim obiteljima u kategoriji malih poduzeća.

Dodjela priznanja održana je 15. veljače 2024. godine, a priznanje je preuzeo direktor Seyfor Hrvatska, Marko Šagi, koji u nastavku donosi nekoliko „tips&tricks“ za postizanje poslovne i privatne ravnoteže, iz kuta poslodavca, ali i zaposlenika.

 

Što je zapravo ravnoteža između poslovnog i privatnog života i kako je postići?

Jednostavno rečeno, treba pronaći mjeru. Kvalitetno se posvetiti poslu za vrijeme radnog vremena, a onda se na neki način „isključiti“ i predahnuti od poslovnih aktivnosti i promišljanja te se koncentrirati na sitnice i stvari koje nas vesele i ispunjavaju. Sportske aktivnosti, druženja s prijateljima, putovanja ili odmor uz dobru knjigu su samo neki od prijedloga.

Poželjno je posložiti sklop u glavi tako da posao i obveze neće pobjeći, one nas čekaju tu i idući dan. I ključ je u slaganju prioriteta jer realno, neke stvari se ne trebaju napraviti baš taj dan. Ugasite male požare, krenite po „to-do“ listi prioriteta s jasnom slikom aktivnosti koje mogu čekati sutra. Navedeno provjereno omogućava veću mjeru posvećenosti privatnom životu odnosno onome čemu svi težimo - postizanju ravnoteže.

 

Veza između ravnoteže i produktivnosti

Sretna i zadovoljna osoba privatno reflektira tu energiju i na poslovni plan. Isto naravno vrijedi i za negativno. To je jedan začarani krug međusobnog utjecaja koji funkcionira samo u slučaju ravnoteže te je u poslovanju nužno imati na umu sve čimbenike koji negativno utječu na zadovoljstvo zaposlenika.

„Kako se bavimo implementacijom programskih rješenja i podrškom istih, zaposlenici su pod svakodnevnim stresom oko rješavanja zahtjeva i problema što utječe i na njihov poslovni, ali i privatni život. Kako bi smanjili negativni utjecaj na njih, održavamo i potičemo otvorenu i transparentnu komunikaciju, brinemo da je dovoljno kolega u timu, imamo radionice kako se nositi sa stresom, petkom radimo od kuće i dr. Svakom zaposleniku pristupamo individualno i razgovaramo s njima o njihovim potrebama i potrebama njihovog radnog mjesta kako bi optimalno uskladili poslovni i privatni život. Nije jednostavno, budući da  treba zadovoljiti više interesa, ali uz otvorenu i iskrenu komunikaciju lakše se dogovoriti na obostrano zadovoljstvo i razumijevanje.“, ističe Marko i dodaje kako aktivnim slušanjem potreba i želja zaposlenika i implementacijom istih u poslovanje direktno možemo utjecati na bolju produktivnost zaposlenika.

 

Poslovna politika Seyfor Hrvatska i zadovoljstvo zaposlenika

Poslovna politika treba pratiti zadovoljstvo zaposlenika. Kako bi to postigli, Seyfor Hrvatska jednom godišnje provodi anketu o zadovoljstvu zaposlenika kao i godišnje razgovore na kojima zaposlenici mogu slobodno iznijeti svoje prijedloge, komentare, zadovoljstvo i nezadovoljstvo. Sukladno tome, poslovna politika u narednoj godini prati ono što zaposlenici ističu kao najbitnije i što žele da se promjeni ili unaprijedi.

Kao tvrtka u 100% stranom vlasništvu dijelimo stav i s vlasnicima koji su u potpunosti svjesni činjenice da jedino zadovoljni zaposlenici omogućavaju konstantan rast tvrtke. Uz mjere na lokalnoj razini, puno je mjera koje se provode i na razini cijele korporacije, a tiču se materijalnih i nematerijalnih prava zaposlenika u svrhu njihovog zadovoljstva i ravnoteže između posla i obitelji.

 

Dodatne pogodnosti za zaposlenike? Naravno!

Jeste li znali da su neoporezive isplate najpovoljniji način nagrađivanja zaposlenika?

To su svakako prepoznali u Seyfor Hrvatska te koriste praktički sva neoporeziva materijalna prava u maksimalnom iznosu poput toplog obroka, prijevoza, regresa, božićnice, uskrsnice, kvartalnog bonusa, dara za djecu, jubilarne nagrade, uplate u treći mirovinski stup i uz to još dodatno isplaćuju kvartalni bonus i 13. plaću te potporu za rođenje ili usvojenje djeteta.

Uz organizaciju raznih događaja poput masaže u uredu, Paint and wine druženja, Kids day-a, teambuildinga, piknika i jedrenja te ostalog, možda je u kontekstu obitelji najvažnije spomenuti slobodan dan za rođendan zaposlenika te za prvi dan škole ili vrtića, godišnji sistematski pregled kao i to da zaposlenici ne trebaju otvarati bolovanje u slučaju bolesti djeteta.

 

"Zašto sve to radimo? Jer su zadovoljni zaposlenici ključ našeg uspjeha, a sve što činimo ostavlja pozitivan trag kako na njihovo zadovoljstvo, tako automatski i na poslovne procese.

Biti prepoznat kao Poslodavac prijatelj obitelji ima velik utjecaj na naše zaposlenike, ali je i poticaj nama u upravi da i dalje zadržimo fokus na zadovoljstvu zaposlenika i razvijamo neke druge beneficije ili radionice, a sve to utječe i na employee branding, kao temelj za privlačenje novih zaposlenika.", smatra Marko.

Briga za zaposlenike je stvarno temelj uspješnog poslovanja, slažete li se?

 

Izvor fotografije: Božidar Žitnik, Novi milenij

Sličan
sadržaj

Saop je rješenje tvrtke Seyfor